! משלוח חינם לכל רחבי הארץ

שאלות נפוצות

משלוחים

איך מקבלים את ההזמנה?

אפשרויות משלוח שליח עד הבית : דרך כלל 3-4 ימי עסקים עד שבוע לאור המצב, יתכנו עיכובים בזמני המשלוח 

שילוח חינם 


איסוף עצמי מהמחסן בהרצליה:

 ברחוב מדינת היהודים 85 

החלפות והחזרות בקלי קלות: עד 30 יום מיום קבלת הפריט

מה עלי לעשות אם המשלוח לא הגיע?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 בטלפון 053-5322473 לאחר שעות אלו, ניתן לפנות אלינו באתר או לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.
מה עלי לעשות אם יש חוסר התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 בטלפון 053-5322473 לאחר שעות אלו, ניתן לפנות אלינו באתר או לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.

תשלומים באתר

האם ההזמנה לתושבי אילת היא ללא מע"מ?
האתר מבצע הזמנות לאילת, התשלום כולל מע"מ.
כיצד ניתן לשלם באתר?
באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי ובאמצעות פייפאל בלבד.

הזמנות באתר

איך לבצע הזמנה באתר?
ניתן לבצע רכישה ללא רישום, כאורח. או להזין את פרטי פרופיל המשתמש, מייל וסיסמא ולהתחיל להכניס פריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לסיום הזמנה ולתשלום בקופה ובחירת אופן המשלוח. במידה ויש ללקוח קופון יש להזינו בשדה "הזנת קופון".
איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?
בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב.
איך ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי?
אין בעיה, אנו נזכה את חשבונכם, או לחילופין תוכלו לבחור מוצר אחר, נשאיר זאת לשיקולכם. אנא צרו איתנו קשר בהקדם, על מנת שנוכל לתפעל את המקרה בצורה הטובה ביותר. בכפוף לתנאי השירות.
תוך כמה זמן תגיע אלי ההזמנה?

אפשרויות משלוח שליח עד הבית : דרך כלל 3-4 ימי עסקים עד שבוע לאור המצב, יתכנו עיכובים בזמני המשלוח 

שילוח חינם 


איסוף עצמי מהמחסן בהרצליה:

 ברחוב מדינת היהודים 85 

החלפות והחזרות בקלי קלות: עד 30 יום מיום קבלת הפריט

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית, ולא באתר?
כמובן! אנו זמינים לרשותכם לכל שאלה, ונשמח לעזור לכם לבצע רכישה טלפונית, פשוט חייגו לשירות המכירות הטלפוני שלנו למספר 053-532247 בין השעות 9:00-17:00