! משלוח חינם לכל רחבי הארץ

ההגנה הראויה לכרטיסים שלך!

תכולת הארנק עברה שינוי מהפכני ונדרשת הגנה לכרטיס!

במשך מאות שנים שימש המזומן אמצעי התשלום העיקרי. הופעת כרטיסי האשראי גרמה להחלפה מהירה של אמצעי מסורתי זה. העידן הטכנולוגי החדש דורש סוג חדש של ארנק. כזה שמגן על הכרטיסים ועל הכסף ולא פחות חשוב על הפרטיות שלך. .

לא עוד כרטיסים מקומטים ושבורים

ישיבה על ארנק מסורתי המונח בכיס האחורי גורמת לכרטיסי הפלסטיק להתכופף ולהישבר. עם ליבת אלומיניום הארנקים שלנו מגנים על הכרטיסים שלך ועדיין שומרים על צורתם הקומפקטית כדי להתאים לכל כיס.

מגן כרטיס RFID / NFC

כרטיסים מודרניים, כמו כרטיסי נסיעה, כרטיסי אשראי וכרטיסי גישה המכילים שבב ו אנטנה לתקשורת אלחוטית. כרטיסי RFID (זיהוי תדרים רדיו) או NFC (תקשורת שדה קרוב) מגדילים אמנם את הנוחות, אך כתוצאה מכך מגדילים גם את הסיכונים. ניתן לקרוא אותם, להפעילם ולשבט אותם ממרחק מטר, מבלי שתשים לב. מגן הכרטיסים שלנו (Cardprotector), ליבת האלומיניום של כל הארנקים שלנו, מגן על הכרטיסים שלך מפני סוגים אלה של תקשורת אלחוטית לא רצויה.

זיהוי תדרים רדיו (RFID) ו תקשורת ב שדה קרוב (NFC) הם שיטות תקשורת אלחוטיות. שבב ואנטנה הם המספקים אפשרות להפעלה וקריאה מרחוק. זה נוח - אין צורך להוציא את הכרטיס מהארנק כדי לשלם או לבצע צ'ק-אין. זה הופך את התשלום לקל ומהיר יותר, אך כרוך בסיכון מכיוון שעבריינים עלולים להפעיל מרחוק כרטיסים לא מוגנים ולגנוב את כספך או את המידע האישי שלך בלי לשים לב אליו. ה מגן כרטיס -Cardprotector הוא ליבת הארנקים שלנו ומגן מפני סיכונים אלה כיוון שגלי הרדיו לא יכולים לחדור למארז האלומיניום. זה נבדק על ידי TNO / TÜV, ארגון אירופי עצמאי המאמת את בטיחות המוצרים. RFID נמצא בשימוש כבר עשרות שנים והוא מבשר ה- NFC. בניגוד לכרטיס NFC, בכרטיס RFID בדרך כלל אין זיכרון, ולכן הוא מתפקד כברקוד אלחוטי המשדר רק את המספר הסידורי שלו. NFC היא טכנולוגיה חכמה יותר ויכולה לאחסן כמויות קטנות של נתונים. דוגמה אחת היא כרטיס תחבורה ציבורית, המאחסן מתי והיכן נעשה בו שימוש כדי שהמוליך יוכל לגשת לנתונים אלה ללא כל חיבור לאינטרנט. גם ל- RFID וגם ל- NFC יש שני סוגים: פעיל וסביל. ההבדל העיקרי בין שני אלה הוא אספקת האנרגיה. סוגים פעילים של RFID ו- NFC מסופקים עם כוח ויכולים לתקשר באופן אלחוטי בעצמם. לסוג הפסיבי אין ספק כוח והוא מתקשר רק כשהוא מופעל על ידי קורא חיצוני. זו הסיבה שכרטיסים מודרניים אינם מצוידים בסוללה. מבחוץ, לעתים קרובות לא ניתן לזהות איזה סוג תקשורת נמצא בשימוש. ההבחנה יכולה להיעשות על ידי בחינת היישום. להלן דוגמאות:

פסיבי (ללא ספק כוח)

פעיל (ספק כוח משלו)

RFID (מספר סידורי) כרטיסי גישה שבבי מעקב
NFC (נתונים) כרטיסי בנק, כרטיסי נסיעה Sסמארטפונים
הודות למנגנון הפטנט שלנו ומעטפת האלומיניום של מגן הכרטיס -Cardprotector, הכרטיסים שלך נשארים מוגנים גם במהלך השימוש. על ידי גילוי רק חלק מהכרטיסים, הרגישות לאות הרדיו מופחתת באופן משמעותי אך מספיקה למגע לאורך מרחקים קצרים. על ידי מזעור החשיפה, אתה נשאר מחוץ לטווח הכיסים הדיגיטליים, גם בעת השימוש בכרטיסים שלך.