! משלוח חינם לכל רחבי הארץ

איך הכל התחיל

מסע יצירתי ששינה את האופן בו אנו מסתכלים החיוניות והמהות היומיומית

מגן הכרטיס שלנו ה CARDPROTECTOR הושק בשנת 2009 אך המסע שלנו ב SECRID החל עשור קודם להשקה. במהלך שנות התשעים , כשעוד ניהלנו את סוכנות העיצוב שלנו (SPIRID) , שמנו לב לשינוי מהותי בתוכן הכיס שלנו כאשר מערכות התשלומים האלקטרוניות הראשונות הוצגו בהולנד. בשנת 1997 כאשר המזומן פינה את מקומו לכרטיסים, יצרנו את הארנק המינימלי הראשון שלנו - SECRID BODYCARD.
We won our first design competition at Habitat in 1986.

עבודת עיצוב נותרה המוקד שלנו מבחינה מקצועית, אך Secrid הוסיפה לרקום עור וגידים במחשבותינו. המומנטום שלה הגיע בשנות ה 2000 כאשר הבחנו בכיסים שלנו עוברים שוב שינוי. בזמנים בהם העולם נמצא בכף ידינו ואנחנו מנהלים בקצות אצבעותינו עם הסמארטפונים כמעט כל המסמכים החיוניים התכווצו לגודל הכיס. סחבנו פחות, אבל מה שנשאנו הוחזק יותר מאי פעם.

המשבר הפיננסי פגע באירופה בשנת 2008 וסוכנות העיצוב שלנו התרוקנה מלקוחות. עם ניסיון של 25 שנה בעבודה ובחיים משותפים, הרגשנו שזה הרגע ללכת בעקבות החלום שלנו, חלום לבנות מותג שלנו מתוך חזון לשנות את האופן שבו אנשים רואים את הכיס שלהם. זה היה הרגע בו SECRID עברה מפרויקט צדדי לפרוייקט חיינו

בשנת 2010 השקנו את קו ארנקי העור שלנו, באותה השנה הגרסה הראשונה של מגן הכרטיס ה Cardprotector זכתה בפרס Red Dot Design. שנתיים לאחר מכן זכינו בפרס האלומיניום האירופי עם Miniwallet שלנו.

מאז תחילת המסע של Secrid, במשך 20 שנה, המשכנו לשלב את הרקע שלנו בתחום האופנה ועיצוב המוצר כדי ליצור חיוניות בגודל כיס, ממש כאן בהולנד. אנו מוקירים תודה על זכייה בפרסים ואף יותר מכך על העונג שזכינו לראות את מספר מעריצי Secrid המאושרים גדל לאורך השנים. כיום ניתן למצוא את המוצרים שלנו בלמעלה מ -5,000 חנויות נבחרות ברחבי העולם בזמן שאנו עובדים יחד עם שלושת ילדינו וכמעט 100 עמיתים במחסן תעשייתי משופץ: בית משפחתי גדול המשמש כמרכז יצירתי למוצרים ושירותים חדשים לכיס.